Strålande Juuul.



Har ni någon gång känt att ni bara vill lägga er ner och gråta? Men det
går inte för ni är inte ledsna. Utan allt är jättebra och man är lycklig.
Är inte det lite konstigt?



Julen har iaf varit bra. Firade ute i Stensjön med släkten på pappas sida.
Mys. Fick mig äntligen en dammsugare, så nu ska det suuugas. haha? eeh.







Juldagen samlades vi några tjejer hos Lisa. Var trevligt.
Blev en tidig utgång, redan vid 9. Roligare har man väl haft det. Blir ganska
segt att vara ute så länge och sen tar det 7 år att ens komma fram i baren.












Nu tar vi nya tag inför nyår och flytt. Ser jag fram emot.
Snäll mamma och mormor man har som ska hjälpa mig och städa lägenheten.
Slipper jag tänka på det. Synd bara att mamma kläckte det när jag redan skrubbat halva
lägenheten. hehe. men aja.








Och imorgon åker mitt hjärta hem igen. Inte ok.
Var så underbart att träffa henne. Gick några minuter sen kändes det som att
hon inte varit borta alls. När vi sågs så märkte jag verkligen vilket tomrum hon lämnade.
Finns iiingen och då menar jag ingen som får mig att skratta som Line. Helt sjukt.
Nej det kommer göra ont imorgon när hon åker...


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0