That's the way it is.



Gårdagen var bra. Tränade efter jobb. mycket skönt.

Sen var jag hundvakt. Tog med mig Geza till hemmakväll för lite godis.
Haha, lite godis.. kom hem med en påse för 61kr. Den lär räcka ett tag ja...


Sen åt vi tacos och tjöta lite. Kollade en film på 5an, bra faktiskt men lite seg ibland.
Tog lite promenader med hundarna mellan varven.
Haha, sa till Geza att hundarna måste skita innan vi går in. Så han gick o sa till Max heeela vägen.
"bajsa nu, bajsa nu" haha.. sen valde han noggrant ut en plats under grannens brevlåda.
Jises... haha!


Hundarna väckte mig inte förens halv 10 imorse. Det var skönt.
Kanske beror på att jag var ute med dom vid halv 1 inatt innan jag körde hem Geza.
Dom brukar vilja gå ut runt 7-8 annars. Så jag var glad.






Passade på att skotta uppfarten och lite runt huset med. Shit vilket jobb.
Var helt färdig efter, rena träningspasset. hehe.




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0