vad vet jag?



Ah vad kass jag är. haha.
Men har iaf tränat lite. Men herregud, vad jag längtar tills jag flyttar så jag
får lite ordning på träningen. Tror iaf det blir Atlantis. Men får prata med Friday
också. Vi ska ju ändå träna tillsammans, en del.


Och vad jag ska träna pass. Ska träna ihjäl mig. haha nej kanske inte.
Men finns det något skönare och roligare? nej!
Men jag tycker det är så sjukt kul. Ska köra alla jag kan.
Hur kul är det att lyfta vikter lixom? Mja, fast det kommer jag göra också.
Passen är bara en parantes. Känna att man lever lite.


Step up. Hur kul och jobbigt är inte det?
Känns som man ska dö varje gång. Svetten bara rinner. I like.
Blev hur glad som helst när jag såg att dom hade det på atlantis och sportlife.








Bytte bort ett pass i helgen som jag tagit extra, min chef skällde lite. För mkt plus.
Får inte ens plats på pappret, får ta ett till. haha.
Men oj, nu helt plötsligt fick jag 2 andra extrapass. What to do? haha.




Undrar du någonsin hur jag mår?


Jag har gjort det här så länge. Jag kan lika väl fortsätta.


Nej jobb. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0