Barndag



Var hos Emmi idag som sagt. Träffade Hanna och Nora.
Var i somras vi sågs sist. Så det var kul.
Fikade och pratade barnsnack såklart ;)



Lowa och Nora :)



Sen ville Lowa leka lite med mig. Vi skulle gå med hennes vagn,
läsa bok och busa. Det var kul.
Hon hade kul med mina kläder med. Tog min jacka och sprang ut och gömde
sig under bordet i köket. Buse!
Så fort jag slutade leka, drog hon mig i armen sen slutade det
med att hon började gråta. Så jag fick helt enkelt fortsätta ;)

Barn är mysiga. Men dom tar energi. Fast på ett bra sätt.
Men än på några år är man inte redo. Känner mig själv som ett barn.






Sen var jag förbi Moa. För ännu ett kafferep.
Vi pratade om allt som hänt sen sist vi sågs.
Visade bilder från Thailand och gullade lite med Nora.
Tänk vad stora dom blir på så kort tid. Jises.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0