Bitter-itta

Nej nu är det lite väl bittert här tycker jag.
Men ibland hjälper det att skriva av sig eller gråta en skvätt
så känns det mycket bättre sen.


Ska iväg till Maria vid 2 för lite massage. Är stel i hela ryggen.
Har ont och får som attacker i sidan så jag skriker rätt ut.
Inte kul.
Sen ska vi träna. Kanske inte så bra när
man har ont, men vem orkar bry sig om det ;)


På Fredag blir det skåneland då. Ber att vårt tåg inte blir inställt.
Skulle inte förvåna mig. Har haft ganska bra med otur ett tag nu.
Men känner på mig att det kommer bli en bra helg. Japp det kommer det. Yeey!


Helgen efter har jag och Eriko planerat en utgång i Jkpg på Lördagen.
Ska försöka få ihop lite kul folk. Kan bli bra.




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0