Domen

Hittade en intressant sak på Emmas blogg (missemmaa.blogg.se)
Som hon skriver så har jag heller aldrig trott på spådommar osv.
Men var tvungen att testa. Man tryckter på "välj kort" sen kommer ett kort
upp. Jag fick upp et kort där det stod "Domen" och texten löd;


"Här grävs saker och ting upp som vi har i det omedvetna, det förändras, byts ner och förvandlas. Nu blir man medveten om något som har legat dolt i det fördolda, och det är dags att släppa den. Man ser sig själv och verkligheten som den är och kan nu ta ett avgörande beslut. Här tas dom seriösa besluten som kommer att påverka ens framtid, ens öde. Man lägger gamla misstag och snedsteg bakom sig och börjar om på nytt igen och vågar gå sin egen väg."


Och vad ska jag säga. Jag har tagit ett avgörande beslut. Ett seriöst. Lagt gammalt
och dumt bakom mig och gått vidare.
Läskigt att texten kan stämma så bra. Men jag vet inte alltså.
Tror likaväl det hade kunnat komma upp en text om vad som, en ren slump
att det blev som det blev. Men kan inte riktigt släppa det?



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0