Dröm

Usch. Jag hatar drömmar. Det kan verkligen få en att känna konstiga saker.
Man kan drömma en sak som får en att vakna upp och känna att hela dagen förstörd.
Sen kan man drömma drömmar som gör att man svävar på moln hela dagen.
Det är så konstigt. Idag vaknade jag upp efter en jättebra och mysig dröm, fast det är ju bara i drömmen
för när jag vaknar upp så är det ju bara en dröm. Och just den drömmen fick mig att må dåligt.
Jag mår inte dåligt annars. Men det är för att drömmen kändes så verklig. Precis som att det hänt
på riktigt och man mår dåligt efter. Ah bla bla... Svårt att förklara. Men att drömmar kan påverka så.


Men har ni varit med om det? Att man drömt en underbar dröm, sen när man vaknar mår man skitdåligt
för att den inte är sann? Och då menar inte jag att man vunnit på lotto eller liknande. Utan mer
saker på riktigt... eh ah! Drömmen får ens känslor att stärkas. Man kan inte kontrollera det?!






Jag får skylla mig själv att jag gick in och tittade. Hoppas ni är lyckliga.
Och ja jag menar det. Eller?



Nu snart ska jag bege mig upp till Kvarnarp. Ska kolla bilar på internet.
Behöver hjälp. Kan ingenting om bilar ;)
Så snart blir det nog ett köp. Underbart.

Nu blir det inga mer tåg till Malmö, Göteborg osv. Nej nu ska det köras bil istället.
Har ju inte kört så mkt utanför Eksjös gränser än ;)



Ikväll ska det drickas vin, då blir jag lycklig igen. Och du är fin!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0