En Måndag som alla andra!

Jaha, här skrev man ett helt inlägg och allt försvann. Grattis!
Kan inte alla datorer fungera likadant? Man tänker att nej men denna dator
är väl inte så komplicerad. Men det är faktiskt så att man märker saker
under tiden som ställer till det. Som mina inlägg här på bloggen när man ska göra styckeindelningar i texten,
så måste man måste hålla inne Shift samtidigt som man trycker på enter +
att jag var tvungen att ladda hem ett nytt internet "Firefox" för det funkade inte med Safari som
jag hade innan. Dumheter. Det är inte lätt när det är svårt.



Idag har jag hunnit med att gå en morgonpromenad med Line runt sjön, handlat lite mat, blivit klippt
och nu har jag precis lagat Carbonara. Mmm, älskar pasta!
Ska senare iväg på 45mins styrka och 45min spinn. För nu ska det överflödiga bort bort booort!!

Mellan arbetspassen i helgen blir det en utgång i Jönköping. Vi tjejer och planera alltså.
Men det måste man när "mammor" ska kunna följa med ;)


Helgen efter blir det vårt kära Malmö. Första helgen då vi inte spenderar
den med våra spelemän. Det blir bra ändå.
Vi har ju gjort vårt hos varandra om man säger så haha!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0