Flyger på moln...


Godagens!
Här sitter jag en promenad och frukost senare. Så långt har jag kommit med mitt liv.
Blev toksugen på hemmagjort potatismos innan. Potatismos lixom?
Hur ofta blir man sugen på det bara sådär? haha aja får väl kanske göra det sen då!


Pratade med Eriko häromdagen. På något lustig sätt så trillar vi alltid
in på kärkeksområdet när vi pratar.
Vi har iaf kommit fram till att vi kommer vara dom 2 singlarna. Munk och nunna.
Han sa att han tror att jag aldrig kommer klara det, men han däremot kommer klara det. Ah visst serru..
Skitsnack!


Vet inte vad som hänt med mig denna vecka? Jag har lixom
flugit på moln. Av ingen anledning alls. Allt är precis som det brukar vara.
Men jag har mått så bra och varit så glad, skrattat och flummat mer än vanligt.
Nästan känts som jag varit hög på något?
Men jag älskar känslan. Kan det inte allt vara så? För det är ju jag lixom...
Haha!

Nej, le dusch! Puss E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0