Förstår inte?



Vissa människor verkar kunna gå hur långt som helst.
Förstår det inte. Hur vissa kan behandla folk som skit om och om igen.
Undrar hur man tänker. Undrar hur man kan ignorera en människas känslor så.
Jag är en människa som aldrig skulle kunna såra en annan människa med känslor.
Skulle aldrig kunna ljuga eller skada en annan människa. Är jag tvungen skulle jag komma på ett bra sätt.



Men vissa människor har inte den förmågan. Dom kör bara rakt på och det verkar
inte finnas någon spärr riktigt, något samvete. Eller jag vet inte?



Jag orkar inte med människor som behandlar en som skit. Därför går jag nu, vilket jag borde gjort för längesen.
Ja jag lämnar ännu en människa. Men jag är bara en i mängden så därför kommer det inte
märkas. Jag avskyr att vara en i mängden. Jag vill vara en, en speciell person.



Fan vad det här e sorgligt! Men sant...
Nu har jag gjort mitt. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0