Handboll? eh nej tack!


Igår satte vi tjejer ihop ett eget boxpass eftersom Danne hade ställt in. Ja fy skäms på dig Danne!!!
Iaf när vi kört några övningar så sa Maria; Fan Fogel, att du aldrig blivit handbollsspelare så kvick som du
är i händer och fötter.

Haha handbollspelare utbrast jag?!

Kan ni se mig spela handboll?  Haha nej inte jag heller!!


Handboll är tråkigt. Fotboll däremot. Det har jag spelat och det är den enda sporten jag tycker om.
Ångrar starkt att jag slutade. Men hamnade i fel umgängeskrets. Sen var man i den åldern då fest och killar
låg i prio 1.

Men jag var faktiskt duktig. Enligt tränarna. Var som en vessla på plan. Wiii vad det gick.
Hade jag inte haft sån kass kondition idag så hade jag lätt börjat igen ;) Ja skratta ni!!


Nej dags att sätta igång med dagens planer! Puss E

Kommentarer
Postat av: angelika

Handboll tråkigt??? Tsss.. :))

2010-02-05 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0