Handlar om att prioritera saker


Folk frågar hur det kommer sig att jag har köpt bil. Eftersom det kostar en del.
Men ja, det gäller att prioritera saker här i livet. Alla är vi olika. En del väljer att investera i en lägenhet, plugga
eller ge sig ut att resa eller inget alls. Men det är inget som intresserar mig, än!
 Jag vill ha en bil helt enkelt. Ett moget beslut entligt en del.
Och det kostar en del ja, men det vet jag mycket väl om.


Ge sig ut att resa är inget för mig. En vecka eller två räcker. Inte mer.
Jag är för bekväm och larvig.
För det första har jag världens bacillskräck och har alltid haft (blivit bättre)
Min släkt frågade innan jag skulle iväg hur i helsike det skulle gå. Men det gick?

I Thailand hann jag inte lägga ner handspriten innan den åkte upp igen.
Det slutade med att mina händer flagnade.
Sydafrikanerna frågade vad fan det var jag höll på att kleta in i händerna
hela tiden. haha ;)

Det är sjukt jobbigt. Men man får sådan ångest av att ta i ett handtag
och sen äta något direkt efter utan att sprita händerna.
Men som tur är, är jag inte lika petig hemma.

En kille jag träffade för ett tag sedan frågade hur jag gjorde när jag hånglade.
Använder du platsfolie då eller? Haha.
Nej men sen stoppar jag inte tungan i mun på vem som helst!

Oj nu spåra detta ut. haha ;)

För några år sedan kunde jag aldrig drömma om att ha det så bra som
jag har det nu. Och varför inte låta det vara så några år?
Plugga ska jag göra, men det är ingen idé att stressa in i det när man inte
vet vad som intresserar en. Då blir det bara fel.

Nej frukost sen P-möte!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0