Hitt på nått!



Jag är en människa som behöver hitta på saker och ha saker att se fram emot för att må bra.
Livet är kort man måste ha lite kul mellan allt. Man kan inte bara träna och jobba hela tiden.

Så nu i helgen är det 25års fest. Sen jobbar jag 2 helger i rad, inte så mkt att göra ngt åt. Men man
kan ju hitta på saker mellan passen.
Men helgen efter blir det Malmö och efter blir det Göteborg. Sen är det dags för 2 jobb helger på
rad igen. Sen blir det att hälsa på Nisse som flyttat till Göteborg.
Sen är det redan påsk. Jises, våren kommer gå snabbt!


Skidresan gick åt skogen. Var en av dom veckorna jag jobbar mest.
Vill ha mina resterande semesterdagar till sommaren.
För i sommar ska jag ha min första semester någonsin ;)



På Torsdag ska jag testa vattengympa. Kommer vara jag jameson linda
och alla pensionärer typ?!
Aja, kul o testa iaf.



Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0