I don't need you!



Jaha ja. Sen jag gick av passet 8 imorse så har jag städat, tvättat, rensat garderober och sånt kul.
Jag är så lat ibland. Tar ner saker från vinden. Sen när jag inte använder det så trycker jag in det i garderoben.
Så idag fick jag ett raseriutbrott när jag skulle byta lakan. ALLT åkte med ut!
Nej så nu åkte skiten upp på vinden igen.

Snart ska jag bege mig till Emelie, där Jameson, Hanna och hennes Nora befinner sig.
Ska bli trevligt.
Senare ska jag träffa Moa och hennes Ella. Mys mys.
Guud vad många ungar det finns med i bilden nu.

Sen blir det spinning. Nu jäklar ska konditionen tränas upp. Har nästan värre än en rökare. Men bara nästan ;)





Hur kan man saknar någon som är så dum i huvudet?
Jag måste ju vara lika dum i huvudet jag? Visst?



Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0