Inte lätt med språket alla gånger ;)


Ibland kan jag undra om det fattas något i min hjärna. Eller om det bara är att
när jag vill säga något så är det så mkt jag vill säga så det går av bara farten, vilket gör
att jag snubblar över orden och allt blir pannkaka.

Sådan har jag varit hela dagen. Jättekul tycker Line ;)

Har också kallat Moas lilla tös för Lowa och Nora.
Viken fin vän hon har som kan namnet på hennes barn. Haha eller inte.
Nej hur svårt kan det vara. Men det är många barn och namn att hålla reda på,
så man blandar ihop det liiiite ibland.

Haha. Men fikan var trevlig iaf. Pratade massa gamla skolminnen.
Tänk vilka busfrön man har varit. Kan inte ha varit lätt ibland alltså.






Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0