Jobba e liiiivet!

Jaha. Här sitter man. Lite ångest. Men stadshotellet står ju kvar. Och varför vill jag gå ut där idag,
när jag aldrig vill det annars? Jo för att det var visst några som skulle ut som jag ville träffa. Men men,
en annan dag!
Ibland kan jag vara lite förvirrad. Ja ni vet nog. Och som dom flesta vet äter jag inte smör på mackan.
Så varje gång jag ska fika ute så måste jag be dom göra en smörgås utan smör. Sen måste jag förklara
att jag inte äter smör. Nehe? Som om dom inte redan har fattat det nät jag ber om en macka utan smör.
Varför skriver jag detta egentligen? haha.
Och förresten så tycker jag att reklamen där en tant andas in luft ur en heliumballong är
rätt kul ;)
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0