Kärlek


Kom precis innanför dörren.
Lunchen med Line och Maria var trevlig. Man har alltid så mycket att prata
om när man inte ses så ofta. Och såklart handlar det mesta om kärlek.

Maria berättade att alla skulle ha en kille som hennes.
Men som jag förklarade så har man träffat sådana. Killar som
är helt underbara och perfekta på alla sätt. Men det finns inga känslor.

Men som hon också sa att en dag så bara kommer det, den dagen
du är redo.

Redo tänkte jag. Jag har aldrig varit mer redo än såhär. haha. Man kanske vill för mycket?
Jag tror att jag är redo, men egentligen är jag nog inte det.
Äh jag vet inte. Man ska bara släppa allt, inte tänka för mkt.

Men någon gång ska väl en oseriös också bli seriös?
För oseriös det är vad jag är. Ja.



Gick senare vidare mot Bykvarn med Line och hennes mamma.
Fikade semlor med Martin och Ville.
Jag åt en semla. Fyy på mig. Men det var inte gott. Faktiskt.






Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0