Kul kanske?


Ibland alltså börjar man undra om det står rätt till i skallen?

Satt på vårat hotell på Phi Phi och åt frukost. Satt 3 killar vid bordet bredvid. Dom började prata med oss
för dom hörde att vi var svenskar. Dom berättade att dom jobbade med att sälja ngn sorts gummiband och allt möjligt.

Vi bjöd med dom på en båtutflykt vi skulle på under dagen. Dom hängde på. Vi hade skit kul. 3 grabbar över 40,
3 tjejer strax över 20 och 2 andra killar i ungefär samma ålder.

Caroline hade frågat under dagen om han var ngn Fares men han hade bara fnissat. Jag lever alltid i en egen värld så jag hade inte tänkt ngt på det... haha!

Väl hemma i Sverige var det en del som frågade om det var Josef på korten jag lagt upp. Men det trodde jag inte.

Fick se en intervju på Tv för en stund sedan. Jo men visst var det Josef Fares som var med på båtuflykten med oss. Haha. Snacka om att ha blivit lurade, gummiband lixom ;) haha.

Jaja det var lite kul. Men hade varit roligare om man visste om det då och inte nu efter!










Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0