Livet leker ju ;)


Aaah. Vaknade upp inatt med världens migrän. Dum som jag e så tog jag inga tabletter utan försökte somna om.
Sen när jag vaknade vid 9 var den givetvis kvar. Fy fabian vad ont det göööööööör.
Vill bara plocka ut ögat och hoppa på det samtidigt som jag slår huvudet i väggen. Skönt va?
Överkörd av en ångvält skulle också funka...

Banken och vårdcentralen ringde om positiva besked innan. Underbart!


Idag är det Fredag. En fullspäckad sådan. Ska iväg till gyn, ac radio, lindex, apoteket, systemet
och sunrise för att sola ;) Sen ska jag hinna med att träna vid 3 och projekt hårfärgning innan
Aneby ikväll ;)


Ah allt är så bra nu. Jag mår så bra. Inga personer eller saker som tynger. Tvärtom.
Allt blir bara bättre. Helt underbart.
Kan det inte alltid få vara såhär?


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0