Lyckad Lördag!



Nya Polon!




Klockan är kvart över 2 och jag har precis tvingat mig ur säng. Det är segt idag. Hade en mycket trevlig kväll med
tjejerna hos Evelina igår. Men dom senaste gångerna har jag druckit lite mer än vanligt. Inte bra. usch.
Slutade med att jag satt upp i sängen pga. den sjukaste helikopterfyllan någonsin. Det slutade inte bra ;)

Vi körde Alias hos Evelina. Och ja, när man är onykter så är inte hjärnan så snabb så några gånger fick
folk sig ett gott skratt. Jag bjuder på det ;) Men ja, jag och Erica kom 2a iaf.
Tack för en lyckad kväll!


Igår var vi runt och kollade bilar igen. Provkörde också.
Och vad ska jag säga. Fröken Fogelberg nöjer sig inte med det minsta.
Ska hon ha en mobil, självklart en iphone, ska hon ha en dator, självklart en Mac.
Ska hon ha en bil, ja självklart ska den vara snygg, stark och snabb.
Och då blir det självklart lite dyrare med.

Så en diesel blir det iaf. Men det står mellam valet av nya Polon eller Hyundai 130. Svårt beslut alltså.





Hyundai i30. Den är snygg alltså. Mmm..



Nej försöka få i sig lite mat så man blir pigg tills ikväll ;)


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0