Måndag it is!

Godmorgon!

Idag 1 Februari 2010 har jag och Caroline lovat varandra
att inte äta godis på ett halvår. Den som bryter detta får betala dyrt.
Det finns ingen större anledning till att vi gör detta, inte att gå ner i vikt eller något sådant trams.
Skulle det finnas en anledning så är det nog mer att vi är dom 2 största godisgrisarna som någonsin
funnits och vi måste få lite kontroll över det ;)

Japp så är det. Önska oss lycka till! haha.

Har också lovat mig själv att jag ska gå in för träningen till 110%.
Inte strunta i det för att man inte orkar eller för att ingen annan tränar.
Utan köra helt enkelt. Ja nu jäklar!!!!
Snart måste det hända något.

Caroline sa det i Thailand när vi låg på stranden att det finns nog ingen som
är så fixerad över kroppar som du är. Ja men så är det när man inte
är nöjd med sin egen. Finns alltid något som kan bli bättre. Måste börja springa. i massor.

Fan det är ju hemskt att gå omkring i bikini i 3 veckor och sen se andras
ursnygga kroppar. Helst muskulösa kroppar. Uhh Fy!

Imorgon börjar jag jobba efter 1 månads ledighet. Kul eller inte.
Men någon gång måste man börja igen. Trots att ångesten står mig i halsen. Ah.



Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Line

Vilket TRAMS! Du är så fin sååååå!!! Sluta nu!

2010-02-02 @ 20:03:52
URL: http://linesomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0