Med moped genom landet...



Godmorgon!

Idag är en bra dag. Det känner jag på mig. Startade dagen med en promenad.
Det var skönt. Ska snart hoppa in i duschen och sen möta upp Maria och Line för
en lunch på Sunrice.


Körde ett spinningpass efter styrkepasset igår. Dom första 5 minutrarna tänker man,
vad fan har jag gett mig in på. Men sen när man fått upp tempot och kommit
in i det så är det skönt.
Känns som man trampar av sig en massa. Skön känsla efteråt iaf. Så spinning får läggas
till på träningsschemat framöver. Yey.



Drömde inatt att jag reste runt på en moped genom landet. Kollade på dum dummare på
jobbet i Lördags. Säger det allt eller? Sjukt rolig film iaf. Haha!


Nej duschen. Puss

Kommentarer
Postat av: Nicolaikatinka

Excellent site.

2011-02-17 @ 08:24:50
URL: http://nicolaikatinka.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0