Oouuups!


Ibland undrar jag vad jag tänker med? Hur jag själv fungerar?
För jag gör sådana sjuka saker. Jag tänker inte längre än näsan räcker ibland.
Ah herregud, förlåt mig! Kan du?



Ochjagblirsåargpådennadummadator!!!
Allt jag skriver blir till en hel text. Vet inte alls hur man ändrar.
Men som jag är så kommer jag sitta och klura tills jag kommer på det.
För sådan är jag. Ingen hjälp här inte, och bruksanvisning, vad är det? haha.



Som i min första lägenhet i Göteborg. När jag vill göra något så ska det ske då och inte nästa dag
eller om en timma. Väntan eller tålamod, nej det finns inte i min värld... ibland!
Jag ville sätta upp min taklampa. Men det enda som fanns var två sladdar som stack ut genom ett litet
hål i taket. Det här fixar jag, sånt gjorde vi i skolan. Så jag kopplade o hade mig. Lite provisoriskt.

Tada, det gick, lampan hängde där och den lös.
Nu skulle jag bara göra om det och sätta dit den ordentligt. Men bara det att denna gång kopplade jag in
sladdarna fel. Så när jag skulle tända lampan så sa det POFF, blixtrade lite och så gick strömmen i hela lägenheten givetvis.

Ja och där stod jag. Varför kan man aldrig vänta eller be om hjälp? envis som en åsna, ja tack!
Sen fick jag massa tillsägelse och givetvis hjälp av en handyman. Haha!
DU KUNDE LIKAVÄL FÅTT EN STÖT OCH DÖTT!!! Haha jaså, säger du det?

Puss E

Kommentarer
Postat av: Line

Hahaha! Det var Lennie som sa det va? Tycker ja kommer ihåg det! :)

2010-02-15 @ 16:31:41
Postat av: fogel

Men nej Line... i min första lägenhet står det. Kände ju inte jag L.. :)

2010-02-15 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0