Those better days!

Jag börjar tappa kontrollen över situationen. Trodde jag hade kontroll.
Men man tror alltid så mycket. Nu är jag helt hjälplös. Hur ska jag ta mig tillbaka?
Kan man inte göra som på Macdatorer? Man tar en ikon från någonstans på datorn och
drar den till skrivbordet så säger det poff, blir ett rökmoln och den försvinner sen spårlöst.
Fast i detta fall handlar det om min hjärna. Skulle vara bra. Kan någon fixa?
Jag måste börja jobba på det här nu. Man kan inte ändra på någon/något.
Det är alltid du själv som väljer om du vill leva såhär. Om man tillåter det.
Tydligen gör jag det eftersom jag inte gör något åt det?
Nej dags att kila till jobb. Känner mig verkligen motiverad idag. Och godis får
jag inte äta heller. Tror jag har abstinens. Jävla Lördag!!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0