Torsdag hela veckan


Idag har varit en konstig dag. Trött, flamsig och hjärnan har inte riktigt hängt med.
Tog en lunch på via med Line (sallad faktiskt ;P) och där satt en familj med ett barn på cirkus 2år.
Ungen satt och bubblade med drickan, sådär kul som man alltid gjorde när man var liten och
föräldrarna blev vansinniga. Men det roliga var att hennes föräldrar satt där och åt och låtsades som ingenting
medans denna unge körde kaffekokaren med drickan, hur länge som helst. Gissa om alla skrattade?

Körde ett dubbelpass idag med. Avslutade med Box med Sussi. Mitt under en övning börjar hon asflabba.
Vad är det med dig? Jag skrattar åt ditt hår. Ja men skit i det. Ja men det går lixom inte att undgå.
Så jag kollar mig lite snabbt i speglen och ser att mitt hår är helt statiskt och står rätt upp.
Sen kommer Danne fram och skriker; HAIRRAAAAISER och det gör ju inte saken bättre. Så efter det fick
vi oss ett gott skratt.

Men ett gott skratt förlänger ju livet. Visst? ;)


Imorgon blir det förmodligen pulkaåkning och korvgrillning med grabbarna i Aneby. Kan bli kul.
Senare ska jag Line och Erica laga mat och se film. Jobbar Lördag till Söndag sen. Tjohoo...!


Puss och Kram tavelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0