Taco, Line, melodifestival och massa skratt!




Jaha. Igår när jag gick av vid 11 var det rena snökaoset. Herregud, hur mycket
mer ska ska det komma? Tar det aldrig slut?

Väl hemma storstädade jag, vände upp och ner på hela lägenheten.
Gjorde det sist i Torsdags. Jag är skadad, jag vet. Men rent är det ju iaf.


Mötte upp Line. Handlade lite gott på Willys.
Lagade tacos, åt chips o dip. Kollade på melodifestivalen.
Men ärligt. Vilket trams. Jag bryr mig inte så mycket om det där längre, kunde likaväl
kollat på något annat. Menar, en afrikan som sjunger på afrikanska och dansar afrodans,
en kille som försöker likna Ted Gärdestad. Hallå eller, vad hände med schlagern?
Nej det var bättre förr.







Sen fick vi våra skrattanfall igen. Tror klockan var lite mycket
eller så var det något i colan? Vi låg dubbelvikta och nästan kiknade av skratt.
Och skulle folk sett vad vi skrattade åt så hade dom nog undrat. Ah herregud.
Ah nej det är tur att man har någon som är lika knäpp som en själv.

Kommer ju från familjen Adams så vad ska man begära?
Eller familjen tykon som också är ett populärt smeknamn för oss ;)
Men jag gillar det.


Nej åter till jobb. Weeho.
Puss e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0