Våår vart är du?


Nästa helg för ett år sendan kom jag hem från Malmö på Söndagen
och sa att jag skulle flytta dit. Jag var förälskad. Sista helgen i Februari och det
var nästan vår i Malmö. Hur är det möjligt?

En månad senare hälsade jag på R för första gången.
Då var det vår där, och jag minns att jag gick omkring
i min midjekorta skinnjacka för min Didriksson var för varm.
Det var härligt. Älskar Malmö under våren och sommaren.

Men just nu känns det lite långt bort. Känns som snön kommer vara till midsommar.
Våren vart är du?


Har inlett dagen med en promenad som vanligt. Tvättar lite, ska till läkaren sen
och sen fika med Moa och Mia. Ska bli trevligt :)

Fick frågan i helgen om städmanin kommit igång igen?
Ehm, ja. Men är det något fel med att vilja ha rent runt omkring sig?


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0