Vill ha och vill ha mer....



Åh tänk om man hade massa pengar. Så man kunde handla det man behövde.
Visst jag har pengar, jag kan handla det jag behöver, men inte allt
på en gång. Och det vill jag kunna. haha. Finns massor saker
jag behöver, som jag vetat om länge men bara skjutit på det
Typ saker som;

En ny TV. Har aaaldrig köpt en tv, har bara fått ta över
folks gamla. Samsung är fina.





En kaffekokare. Visst min duger, men varannan gång hamnar pulvret i kaffet,
och sen blir det inte så jättevarmt heller.





En dammsugare. Den jag har nu är min första flyttahemmifrån dammsugare.
Köpt på ÖB för typ 399kr. Den är värdelös och behöver verkligen bytas ut.





Sen finns det säkert massa annat.

Men nu har jag faktiskt köpt mig en ny dator och en ny bil.
Det var det som var på min prio 1 lista. Haha.
Nej men får vänta ett tag med det andra kanske.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0