2009



2009 har varit ett bra och dåligt år. Både glädje och tårar.
Jag har lovat mig själv att from. 1 Januari 2010 ska jag inte tillåta folk att trampa, såra
eller leka med mina känslor mer. Jag ska säga sätta ner foten och säga ifrån.
Man kan inte tillåta hur mkt som helst.
Jag vill inte ha med någon idiot att göra mer. nej nej nej bort.
Folk kan inte ändras. Det har jag alltid sagt och kommer alltid stå fast vid.

Önskar att jag gjort detta tidigare. Men man inser alltid saker försent.

Nej detta året ska bli ett bra år. Jag vill träffa mig någon som tycker om mig för den
jag är och inte för något annat trams.
Men egentligen borde jag ha detta året bara till mig själv. Egentligen.
Men jag vill så gärna träffa någon. Det är det som fattas.



Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0