Hate goodbyes ;(


Ingen bra morgon. Vaknade upp och ville bara dra täcket över huvudet och sova heela dagen lång.
Jag hatar Söndagar. mest av allt och alla. Och PMS. För det kan få en
att bli helt jäkla dum i huvudet. Bli arg och ledsen för saker som
egentligen bara är en skitsak. Fan fan.

I slutet av Februari åker vi till Malmö på födelsedagsfest.
I Mars ska jag på skidweekend med familjen.
Och en helg till Göteborg då jag ska jag en sväng till Borås med
moster och tatuera mig.
Ska även börja kolla runt efter en bil. Wehoo.

MEN inget känns kul. Allt känns så långt bort. Hoppas det går över snaaart!!
Alöt beror väl på att jag känner mig så ensam. Ge mig lite kärlek. På riktigt.
Jag vet vad jag vill ha. Men allt är försent, som vanligt. Varför ska jag
alltid komma på allt försent. Tänk om man kunde styra sina känslor?
Det skulle vara bra.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0