hypokondriker?


Var hos Jameson på min rast. Åt en paj och pratade lite.
Hon har halsfluss. Jag vaknade upp med halsont imorse. Smittad?
Ja jag vet, jag är världens hypokondriker. Det kallade alltid min chef mig i Göteborg.
Men sen när jag väl är sjuk som förra sommaren när jag kom hem från Bulgarien med lunginflammation. 
Ja då är jag absolut inte sjuk. Låg i 2veckor o hostade sönder lungorna innan jag gick till läkaren
och fick penicillin. Varför är det alltid så?


Mamma kom förbi imorse. Hämtade min extranyckel. Ska ta hand om post
och vattna mina fina orkideer (lär inte behövas) För dom är redan på vissningsgränsen. igen.
Jag e kass.

Hon var mer nervös än jag. Super orolig. Jag sa till henne att du kan vara lugn
det kommer inte komma någon mer tsunami. haha. Inte än på några år iaf och skulle det
göra det så är dom väl förberedda denna gång.
Och akta er för massa fester och sånt där. Du menar fullmoonparty, mamma?
Ja precis. Neeeej du kan vara lugn, som sagt ;) hoho.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0