Måndag? Nee Lördag va?


Eh. Gårdagen kommer senare. Men sov till halv 6 igår efter att ha varit uppe till 8,
sen begav vi oss hem till Eksjö.

Kändes som Söndag igår. Hade ångest. usch usch usch.
Lite jobbigt. Så är det snart Söndag igen. Kan man hoppa över den dagen?
Söndag är en skit dag som inte behöver finnas. Fast ngn dag måste ju alltid vara den sista på veckan?
Man har alltid ngn sorts ångest. Fylle, jobb eller ja vad som ja.
Ensam o tråkigt. Nej fy!

Idag är det tydligen 25års fest. Och det känns som Måndag.
Fest på en Måndag? Nej jag får ta mig i kragen nu.


Om 5 dagar åker vi. Fan va skönt. Hjärnan behöver semester innan
den får kortslutning...


Sen är jag tydligen äcklig med. Det är ju synd att inte du är det då. iiidiot!

Nej det här var droppen faktiskt. Jag tar mkt men inte hur mkt som helst.
Så det så. Jag är ingen dörrmatta.

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0