Måndag snart Torsdag ;)


Varför drar jag alltid visakortet när jag ska in till solariet? Haha!


Nu är jag så gott som färdig med min packning. Vågar inte testa den.
kommer falla baklänges. Nee så farligt är det inte.



På Onsdag är det röd dag igen. Jag hatar dessa röda dagar. Man blir helt veckovild.
I Fredags var det Söndag och i Lördags var det typ Måndag. Ah.
Idag åkte julen ut ur min lägenhet iaf. Uuuuut med allt. Är trött på den nu.

Idag när man sa hejdå till en del personer så kände man verkligen
att man snart ska åka. Har inte riktigt känt det inna. Ahh jag e så nervös nu.
Här väntas det snökaos, synd om er ;)


Det är konstigt hur ens tankar om en person kan vända över
en dag?



Pussinussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0