One day high and one day low!


Fredagskvällen blev galen. 4 tjejer och cirkus 25killar i en liten etta.
Men kul var det. Var längesen jag var på
en sådan rolig fest.
Senare blev det harrys. Men fy vad tråkigt. Det är verkligen kul varannan gång där. Faktiskt.
!
Igår satt jag från 10 på morgonen till 16 för att få upp lite bilder från Thailand.
Snälla människa som skapade facebook. GÖR NÅGOT ÅT SKITEN NUUU!
Nu är dom äntligen uppladdade men jag hann få ett antal utbrott innan. Gah!

På kvällen lagades det tacos. Somnade i soffan vid 9. Då sa jag
tack och adjö och gick hem. Shit vad trött.
Kroppen har verkligen inte ställt in sig på tidsskillnaden än.



Nej idag blir det städ och senare umgås med mamma. Äta lite gott och så.


Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0