Proooosit ja


Åh nej. Vaknade upp med världens halsont och känner mig helt efterbliven i hela kroppen.
Hoppas det inte blir värre till Torsdag.


Ska jobba idag så blir ingen fest för min del.
Tror inte jag hade orkat det ändå.

Caroline och jag bestämde igår att vi kanske ska tatuera oss i Thai.
Men bara om vi hittar ett bra ställe och sen får det bli i slutet av resan.
Men det ska bara bli en liten sak på handleden för oss båda. Till en början då ;)

Snar är det ett år sedan. Lite jobbigt.
Det var en jobbig period. Något jag aldrig kommer glömma.
Jag är glad att jag hade ditt stöd. Det betydde mycket.

Trodde aldrig det skulle bli såhär.
Trodde jag hade kontroll. Men så fel man kan ha.

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0