Shit pommes inte nuuu...


Ahh. Alla har varit sjuka utom jag. Vilken tur har jag tänkt. Jag brukar alltid åka på något.
Kände mig lite krasslig igår, det går väl över. Men vakna imorse med ännu mer ooont i halsen.
Svalde några extra ggr för att känna efter. Nej, kunde knappt svälja mackan. Så dumt nu.
Jag vägrar köpa halstabletter. Inte gott.

Caroline tyckte jag skulle uppsöka akuten o kolla så Jameson inte smittat med sin
halsfluss. Haha nej nej.
Orolig att jag ska ligga sjuk på resan.
Jag fick ett tips om att gurgla med saltvatten. Ska testas. Ska
vara bra.


Sen ska Erik väldigt rolig Åke Nord trycka en T-shirt till mig där det står;

"Även en litet kuk kan innebära fara"

Väldigt lustig är han. Haha!


Nej kolla igenom packningen en sista! Sen inviga paketet jag fick igår.
Och nej det är inget snuskig utan ett volymtång till håret bara ;)


Puss E


Kommentarer
Postat av: Armanjennifer

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-08-01 @ 16:13:03
URL: http://armanjennifer.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0