This years love had better last

Cuz' it takes something more this time
Then sweet, sweet lies, oh now
Before I open up my arms and fall losing all control
Every dream inside my soul

Don't you notice life goes on?


Jag undrar hur det hade sett ut om du var med oss imorgon. För det var ju så det var
tänk från början. Men det blir bra som det är nu.
Jag hade inte heller velat åka med någon som i princip bett mig
dra åt helvete. Men så är det ju?

Som Erik sa till mig innan idag; Hur svårt kan det vara att glömma en
människa som man vet inte är bra för en?

Han är klok den där ibland. Men ibland skulle jag vilja att någon
kröp in i min kropp och gav mig lite jäkla stake. För jag är en jäklans mes.
Ja det är jag. Som fan.


Eh ja. Imorgon bär det av. Allt är fixat. Ska åka i tygskor och tjocktröja.
Undra vad folk tänker? Men hoppas dom fattar när vi konkar omkring
på varsin backpacker ryggsäck som är större än oss själva. Fint serru.



Puss  o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0