ÅÅÅgren!








Efter lite tillfräschning igår så följde jag med Jenny o Kristian till Jönköping.
Kunde ju inte ligga hemma och må dåligt. Ensamhet är värst.

Mötte upp Wiberg och Jonas. Strosade och åt på IKEA.
På vägen hem körde Wiberg för jag var inte körklar på långa vägar och jag har aaaaldrig varit så rädd.
Han styrde med benen och messade samtidigt.
Så jag satt som en gammal kärring; Du nu bromsar dom, du nu ska han svänga,
ap ap aaaap...

JAG HAR KOLL skrek han sen! Haha, jag är bara rädd om min biiiil ;)


Sen åkte vi fyra o hyrde film. Så åkte vi tillbaka till Aneby.
Fyra utslagna hjältar i en soffa. Jises tror inte jag såg en halvtimma på filmen,
somna hela tiden. Som vanligt... hehe!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0