Aneby Jönköping och Karlssons



Efter många om och men i så blev det tillslut Jönköping i Lördags.
Skulle först till Björnholmen, men jag vägrade eftersom vädret var som det var.

Förfestade med Martin, Kristian, Jonas och Jenny i Aneby.
Frukost och lite tacos på hela dagen, sen massa alkohol på det.
Inget jag rekommenderar, fy ja.

Bil in till Jönköping. Över Aneby till Björnholmen och sen Jönköping på 45min, jag
blir aldrig åksjuk men fy fasiken jag mådde så illa så jag trodde jag skulle spy rakt ut.
Galna chaufför.

Hämtade upp Jim i Torpa, sen blev det Karlssons. Bra ställe.
Och mer dricka blev det, onödigt.. Men det inser man ju inte då.

Och vad arg jag blev. Skällde ut mesarna i garderoben på Karlssons, kallade
dom idioter och allt möjligt. (tappade min lapp, GIGANTISKA lapp.)
Tjejen i baren... men jag blev ju så rädd för jag hade tappat min plånbok med
körkort tankkort och aaallt i.
Jim fick be om ursäkt åt mina vägnar. haha... harkel!

Jag blir ju aldrig arg så. Fick väl någon snetändning?


Sen hemfärd och sova på soffa.
Och gårdagen.. vill jag bara glömma.
Låg i fosterställning till halv ett ungefär, svalde spyan som satt i halsen hela tiden.
Spyr jag så vet jag att det är kört. Knaprade mariekex.
Men sen blev det liiiite bättre.

Men kunde inte äta förens kvällen. Fy, aldrig mer dricka när jag är hungrig.
Uuuuusch!



Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0