Bästa födelsedagen på länge!




Igår vid 18 kom Line till mig. Jag gjorde mig lite fin och var nyfiken på vad jag
hade att vänta mig.

Vi gick, sen mötte vi upp mina fina tjejer. Vilket jag inte hade en aning om.
Dom tog med mig till Salt&Peppar. Betalade allt. Vilken överraskning.
Kunde inte bli bättre. Och det bästa var att min Moa var med. Blev så glad när jag såg henne komma
gåendes.

Åt god fläskfilé och drack massa rödvin.
Lisa bjöd på en Mojito. Och jag blir så arg, för det finns INGEN förutom ett ställe
i Malmö som kan göra en riktig. Denna vi fick igår var brun och smakade skit. Nej fy!





Det blev en riktigt bra kväll som slutade hemma hos Lisa.
Jag Line Erica och Lisa släppte alla hämningar och bara dansade loss i hennes vardagsrum till galen musik.
Drack champagne och massa shotar. I slutet stod jag och Line i enbart linne. haha.

En helt underbar kväll på alla sätt. Bästa födelsedagen på länge.
Är så glad. Vet inte hur jag ska visa min tacksamhet.
Tack Line för att du ordnade allt detta. Och tack alla fina vänner för att jag
fick spendera min dag med er!!



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0