Boomchakalak




I Fredags hade vi en härlig dag i vildparken. Tjejerna drack öl och firade sin semester.
Jag drack vatten och solade ;) haha.
Vi köpte sydafrikanske chips med, för skojs skull. Men dom var inge höjdare direkt.
På kvällen skjutsade jag in Line till Nässjö för att hämta Andrew på stationen.
Det var en liten chock för honom att komma till lilla Eksjö. Men jag tror han tyckte
det hade sin charm med.

Sen lämnade jag av dom och begav mig hem. Tog min runda upp mot Ränneborg, Lyckebeg och Abboraviken.
Mitt i ringer Jenny och anebynissarna och tjatar dit mig. Blev tom. erbjuden att bli hämtad på mc av Jonny.
Men nej klockan var så mycket så jag tackade nej.

Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0