Dagen innan dagen ;)




Blev firad av mamma och dom idag eftersom dom jobbar imorgon och hela helgen.
Hon hade gjort en egen tårta, jättegod. Bättre än köpt.

Fick mina fina träningskläder jag valt ut ;) hehe.
Nikebyxor & Linne. Viktigt att vara snygg när man tränar.. ha ha.
Fast på vårt gym spelar det fasen ingen roll...






Sen åkte jag hem till Moa & Ella. Drack kaffe och busade lite.
Blev bjuden på mat med.
Sen kom Jörgen, så diskuterade vi tatueringar. Fick lite förslag på texter, både bra och dåliga.
Ett sådär var; Hellre en rövare i poolen än en polare i röven... Fast dom tyckte den skulle vara
tvärtom. haha, mycket skratt blev det.


Passade på att sno med lite nya filmer med. Så nu har jag förnyat filmbiblioteket på datorn lite.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0