Familjen är bäst!




Spelade minigolf med mamma och Lowe i Måndags på campingen.
Det var lite kul. Lowe fick en kompis. Han trodde han var någon sorts expert på golf.
"Raka fötter, händerna på skaftet" sen är det all in, haha!
Det var lite kul, men tjatigt efter ett tag.

I Tisdags åkte vi till Nässjö för en 18-håls bana. Åh jag hade tröttnat efter hälften.
Tillslut gav man upp och skrev 7or. haha.

Så skönt att umgås med familjen när man inte mår helt ok.
Jag är som en mussla. Öppnar mig aldrig, vill bara krypa undan och vara själv.
Pratar inte ens med vännerna om det.
Med familjen kan man bara vara och inte känna något.

Har varit där i 2 dagar, fått mat och blivit bortskämd.
Vad skulle jag göra utan er? Tack för allt!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0