Grill och vinkväll hos Frida!




Efter en heldag i Långanäs med Line så blev det grillchill ute hos Frida.
Lisa ringde vid tio över fyra och frågade om jag skulle med. Javisst, fem skulle vi ses.
Avbryta maten jag höll på med, in i duschen och bort till systemet. Men jag hann. yey.
Traskade ända ut till Frida, halvvägs runt sjön och in i skogen, vaaarmt.

Grillade lite korv och drack massa vin. Hade riktigt trevligt.
Jag och Lisa fick fnatt. Satt och bara skratta under hela tiden vi åt. Vet inte vad som hände?
Var som två små barn. hehe men härligt... Lisa är fin. Jag gillar henne. Massa.

Fick en beundrare med. Han heter Lasse och är 8år (hundår). haha.

Senare blev det färd in mot stan. Fick för oss att åka till Jönköping. Men icke.
Jag, Lisa och Julia skjutsade på en jinglig cykel, gick sååådär.
Sen avslutade vi kvällen hos Petra. Runt halv ett gick jag och min box hem.

Idag är jag seeeeg, men helt klart värt det. Tack för en supertrevlig kväll!
Imorgon blir det Jönköping. Lördag blir det också vin. Vad händer?
Men det är ju sommar. Då får man festa till det på veckorna tycker jag ;)

Puss E

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej du :)

Hoppas allt är bra med dig?

Såg dina fina sandaler på bilden, vart har du köpt dem ? :)

Kramar

2010-07-20 @ 22:37:25
URL: http://enhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0