Heldag med min bästa <3






Igår hade jag en heldag med min bästa. Vi åkte upp till Kvarnarp vid 10 och
njöt i solen. Åt en god sill, lax och potatislunch. Smaskens.
Kalle och Emilia kom förbi. Emilia ville hoppa studsmatta. Så det fick det bli.
Jises, det var jobbigt. Konditionen är inte på topp. haha. Men hon tyckte det var skitkul iaf,
och det är ju huvudsaken ;)
Vid 3 tog vi bilen till Jönköpng.




Caroline hittade äntligen sin nallebjörn!

Första vi gör när vi kommit in till stan är att gå in på godishuset och handlar
varsin påse för 50kr. Haha sååå typiskt oss. Gott iaf.

Sen lite shopping. Eller ja, för Lines del. Jag har ju köpstopp, men det går
sådär. Fick med mig en bikinidel och två lyktor hem. hehe.





När affärerna stäng så tog vi en middag ute på Piren.
Fick platser utomhus så det var skönt.





Efter maten så hann vi med varsin kulglass i solen innan
bion började.
Vi kollade på Twilight Eclipse. Jättebra var den.
Älskar verkligen twilightfilmerna, och hoppas en fjärde kommer ut snaaart!


Underbar dag med mitt finaste hjärta. Tack för den!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0