Husvagnssemester ;)




Japp, i förrgår köpte familjen en husgvagn. Så nu står den nere på Öland.
Så på Måndag efter jobb tar jag min lilla bil och brummar dit. Beställde ju ett tankkort häromdagen.
Det är smart. Med en liten gräns då, annars kan det bli farligt?!

Åka och uppleva barndomsminnen. Var alltid med mormor och morfar när jag var liten. Så mysigt.
Ska bli spännande att köra så långt själv. Kanske hamnar helt åt helvete? haha nerå!

När jag får barn och familj så ska jag ha husvagn. Tokmys, gillar det bättre en fin sommar än en utomlandsresa
faktiskt. Japp sån är jag!

Utomlands ska man ju åka när det är som taskigast väder här. Eller?



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0