Lördag






På Lördagen hade vi lite grilling hemma i Kvarnarp. Jättebra väder för det, kanske liite för varmt bara.
Det blev en trevlig kväll med kubbspel, vin och engelskpratande. Vi kom överrens om att alla skulle
prata engelska hela kvällen. Inte så snällt annars. Men det gick bra, med lite vin i kroppen så är man
ju expert. Eller vad säger du Camilla? ;)

Fick även träffa min brors tjej för första gången. Väldig trevlig och söt. Kul för honom!

Sen ville Line visa Andrew vårt stadshotell. Så vi åkte dit.
Men han såg inte så jätteroad ut, haha, och jag förstår honom. Så tråkigt.
Jag vill aaaaldrig mer dit.

Jag gick hem lite tidigare. Letade efter min bil som jag fick hemkörd eftersom jag druckit.


Vaknade upp pigg, tog det ganska lugnt igår eftersom jag skulle jobba. Skönt det.
Lite mycket vin det senaste nu. Ah stackars kropp.
Kanske inte så konstigt att jag haft magont i över en vecka nu....?


Puss e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0