Mina hjärtan!






Saknar mina 3 hjärtan så otroligt mycket.
Denna vecka har varit den värsta i mitt liv.
Har mått så sjukt dåligt. Har inte känt för något,
har varit hos mamma hela veckan, ätit och inte gjort ett skit.
Säger någon Bu blir jag skitförbannad, vad som helst så börjar jag stortjuta.

Och det bara kom en dag när jag vaknade. Vad händer?

Har skitit i vännerna. Fräst och varit otrevlig. Och jag mår så dåligt för det.
Ni är det viktigaste i mitt liv. Det är när man mår dåligt man behöver sina vänner, men nej
det är då jag väljer bort dom. Lär dig prata fröken fogelberg!!!
Jag är hemsk, hoppas ni förlåter mig!





Jag har så mycket hat inom mig att jag inte ens är ledsen.
Trampa på mig, jag är van vid det.

Ne för jag kan inte bli arg. För jag är en jävla mes.



Be the strong one!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0