Party á la Lisa











Igår var en seg dag. Bakfyllan var tung, vädret påverkade också.
Vilken huvudvärk jag drogs med, och precis när jag skulle lägga mig för att vila så
satte dom igång en gårdsfest med världens bas på gården. Adjö till den vilan.

Tog med mina tjejer till Lisa. Trodde aldrig det skulle komma så mycket folk.
Trillade in fler o fler, tillslut stod alla fönster på vid gavel pgr av värmen som blev. Phjuu..

Vidare till hotellet. Det var kul. Vi drack o drack, men inget riktigt hände?
Vi dansade massor, hela tiden. Sket i allt bara dansa och fula. Underbart.

Imorse vaknade jag upp naken, fullt påsminkad, håret i en knut och kläder öööver hela lägenheten. Whaaat?
Men det bästa var ändå att jag vaknade upp pigg. Piggare än igår. Helt fantastiskt.

Har jag blivit härdad? Jag tycker synd om min kropp...

Från och med duuuuu ;)

Puss och Natt


Tog me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0