Sista soldagen?



Sista semesterveckan och jag börjar få ångest. Startar med en helvetesvecka nämligen,
jobbar helg och allt. Yey.

Kanske enda soldagen denna vecka så vi passade på att åka ut till Jamesons
stuga för sol och bad. Men ingen frid där inte.
Fullt av getingar, så man kunde inte ligga still i 5min.
Fäkta o hade mig, dödade 9st och det gjorde inte saken bättre direkt.
Kom ju bara fler!!






Haha Jenny vifta så hennes tidning flög i vattnet ;)





Och jag slog så hela flugsmällaren gick sönder. hehe.


Nästa vecka innebär jobb och allvar. Och då ska jag även sätta
igång med träningen igen. Underbart. Har sjuuuk ångest pgr av allt man tappat.
Har gått ner 4kg sen jag slutade.. hm, inte braaa!
Ska till sketlanda med mamma imorgon och köpa nya träningskläder...


Ikväll blir det Keskins med Anebyfolket.

I helgen fyller jag år. Vem bjuder på tårta? ;)

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0